32.

Dzisiaj chciałam wam napisać parę słów na temat Avon, nail experts, 24 gold strength czyli odżywki do paznokci z 24 karatowym złotem. Jest to jeden z moich ulubionych produktów paznokciowych, szczególnie jeśli chodzi o Avon bo, tak jak wspominałam wcześniej, nie jestem fanką ich lakierów. Jeśli natomiast chodzi o odżywkę moim zdaniem jest rewelacyjna.


Powiem szczerze nie mam zbyt wielu problemów z paznokciami - nie są słabe, nie rozdwajają się i praktycznie nie łamią, najbardziej problematyczne są dla mnie skórki, z którymi jak na razie nie potrafię sobie poradzić. Z tego względu nie mogę całkiem obiektywnie ocenić działania tego produktu. Wiem jedno - na paznokciach wygląda przepięknie, drobinki złota ślicznie się mienią, paznokcie wyglądają zdrowo. Czasem stosuję ją jako bazę pod inne lakiery. Muszę zaznaczyć, że bardzo dobrze się nakłada i naprawdę szybko schnie. 




Na koniec chciałam wam jeszcze pokazać jak wygląda jeden z moich ulubionych lakierów na paznokciach. Problem polega na tym, że moje dłonie nie są zbyt reprezentacyjne ale odcień prezentuje się naprawdę ładnie.

Share on Google Plus

About motocyklistka.eu

0 komentarze:

Prześlij komentarz

...