Inspirujące postacie [2]

A może by tak to wszystko rzucić w cholerę? 


[1]




+ całkiem przyjemny serial






[1] 21 choices to bring success
[2] Berlin Tempelhof - Community Garden u http://adamantwanderer.blogspot.com
[3] pięć zasad pielęgnacji włosów wg Anwen oraz
[4] odżywianie włosów od środka - przyjmowanie suplementów
[5] sesja ślubna na Islandii
[6] smażony ryż, polecam - o wiele smaczniejszy od zwykłego, gotowanego szczególnie z dodatkiem kurkumy czy curry
[7] przepis na leczo o fashionelki przypomniał mi, że miałam spytać babcię jak ona robi swoje pyyyyszne leczo (:
[8] krem pomidorowy z mozarellą, wygląda smakowicie!
Share on Google Plus

About motocyklistka.eu

8 komentarze:

  1. wow, sesja ślubna na Islandii! to dopiero czad. jest niesamowita. mega mnie jarają tamtejsze krajobrazy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram, Islandia ma mega kosmiczny klimat jak dla mnie chociaż nigdy tam nie byłam i może wcale nie jest tak jak mi się wydaje (:

      Usuń
  2. aj uwielbiam te Twoje linki :):*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ehhh, jak mi się ta Islandia marzy... Oby się kiedyś wyjazd ziścił.

    OdpowiedzUsuń
  4. Były przecenione w outlecie na 15zł w niemalże każdym rozmiarze :))) Super że Ci się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Atlas chmur- polecam i książke i film! cudo! krem pomidorowy musze zrobic!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nawet nie wiedziałam szczerze mówiąc, że to film oparty na książce ale skoro tak to na pewno jest świetna, dodaję do listy, która z dnia na dzień rośnie ale jakoś mało z niej ostatnio ubywa :(

      Usuń

...