Plany zakupowe (:

Dawno dawno temu napisałam tego posta, miał dotyczyć braków w mojej wakacyjnej kosmetyczce. Niestety nie miałam go nawet kiedy dokończyć a tym bardziej opublikować więc czekał na swoją kolej aż do teraz. Definitywnie żel antybakteryjny (chyba mój wybór padnie na Antybakteryjny żel do rąk Clean Hands) to rzecz raczej potrzebna w owej kosmetyczce właśnie niż stacjonarnie w domu, ale możecie mi wierzyć, że po moich doświadczeniach umieściłabym ten produkt na górze listy przy robieniu zakupów na kolejne wojaże.



To samo tyczy się mokrych chusteczek
i przybornika do paznokci, którego nie mam w ogóle a jednak dość mocno odczuwam jego brak.

Podczas ostatnich podróży przygotowałam sobie też zamówienie z Avonu. Przede wszystkim nadal poszukuję swojego idealnego zapachu, tym razem postanowiłam przetestować Far Away
Do tego dwa lakiery do paznokci i pilnik
Inspire
- Arctic Waters

Obiecująco wygląda Be Romatic, ale muszę najpierw sprawdzić zapach jak dostanę do rąk katalog bo opis nie zawsze jest trafiony nawet jak nuty zapachowe mi pasują. 


Wiele pozytywnych opinii słyszałam ostatnio na temat żelu pod prysznic z Oriflame, postanowiłam, że trafi na moją listę produktów do kupienia. Natknęłam się gdzieś na stronę http://www.odkryjroznice.pl/ i mam plan zamówić go właśnie stamtąd.

Do tego chciałabym zakupić: Farmona, Jantar, Odżywka do włosów i skóry głowy

MARION Eliksir do pielęgnacji skórek i paznokci


Odżywka rozmarynowa Dr Beta


Na pewno też zamierzam sięgnąć po kosmetyki według receptur Babuszki Agafii 


Jednak nim sięgnę po odżywkę rozmarynową, o której ostatnio czytałam trochę niepochlebnych opinii, oraz odżywkę Jantar wybiorę się na zakupy włosowe z Anwen. Nigdy nie poświęcałam moim włosom odpowiednio dużo uwagi za to zmieniałam ich kolor kilka razy do roku. Teraz ich stan jest tragiczny dlatego na moją listę trafia:

1. Szampon oczyszczający


2. Do częstego mycia włosów miałam zamiar zakupić piankę do higieny intymnej Facelle, ale również natknęłam się na niepochlebne opinie na jej temat, że włosy po użyciu są wysuszone a dla moich oznaczałoby to wyrok. Zdecydowałam się więc na szampon Alterry, chyba morela i pszenica 



3. Pozostanę przy mojej odżywce

4. Maskę dokończę najpierw tą z Alterry, a potem mam zamiar przetestować albo BioWax albo Joannę, Miód Cytryna




Pielęgnację moich włosów pełną parą zaczynam 30 września, jest to mój dzień zero nie tylko w tej kwestii (:

Chciałabym poszerzyć również moją skromną kolekcję naturalnych kosmetyków. Pomimo, że ostatnim razem byłam bardzo zadowolona z mojego zamówienia ze spadomowe.pl, tym razem będę musiała poszukać gdzie indziej ponieważ chciałabym kupić olej kokosowy [czy ktoś orientuje się czy ten olej nadaje się również do kuchni?], a niestety nie mają go w swojej ofercie. Podobnie zresztą jak hydrolatu różanego, który zalecany jest dla cery naczynkowej czyli byłby kolejnym trafionym prezentem dla mojej mamy. Prawdopodobnie zakupy zrobię na http://www.zrobsobiekrem.pl/. Oprócz dwóch wymienionych przeze mnie produktów na listę trafia również masło shea i olej makadamia, zastanawiam się również nad olejem konopnym, o którym czytałam same dobre rzeczy, czy ktoś z was może go używał? Ostatnio często wpadam na wpisy na temat czarnego mydła, które polecane jest dla cery trądzikowej i bardzo zachwalane.

Muszę to napisać, ale od kiedy regularnie stosuję peeling przy użyciu korundu, a potem nakładam na twarz maskę z glinki zielonej i na noc wmasowuję w twarz olejek aragnowy, stan mojej cery bardzo się poprawił. Żadne z kosmetyków, których używałam wcześniej nie mogę się równać z tymi. Efekty są bardzo widoczne. 

[1] ciasto czekoladowe z bananami
[2] co nas może zaskoczyć w Bułgarii?
[3] DIETA na redukcję wagi
[4] koktajl na upały, proponuję masło orzechowe zamienić na sok ananasowy i będzie soft wersja Piña colady
[5] magia makijażu, znalezione tutaj
[6] makaron z warzywnym, kalafiorowym sosem
[7] super świetny blog o gotowaniu !
[8] Sushi u http://to-be-skinnyy.blogspot.com/ - czyli jak to robić? (:
[9] Warzywa na patelnię u Kudels
[10] maseczka do włosów i peeling do ciała 
[11] olejowanie włosów kurs dla początkujących

Share on Google Plus

About motocyklistka.eu

21 komentarze:

  1. Przydałby mi się ten szampon do suchych włosów, bo ostatnio mi fryzjer powiedział, że mam przesuszoną skórę głowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero ostatnio przeczytałam [u Anwen], że powinno się stosować np. raz na tydzień szampon oczyszczający a przy pozostałych okazjach jakiś "normalny". Nie wiem czy to u mnie spełni swoje zadanie bo mam bardzo bardzo przesuszone włosy a te szampony oczyszczające zawierają generalnie mocne detergenty. Zobaczymy (:

      Usuń
  2. dziękuję za wyróżnienie! :)):* ja polecam szampon i odżywkę z joanny argan oil :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ta seria z Joanny jest dostępna już w sklepach stacjonarnych, bo nadal się nie spotkałam

      Usuń
  3. też planuje zakupić Jantar :) Maskę z Alterry mam i lubię ją. Kupiłam sobie już drugie opakowanie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Jantar zostawię na później bo czytałam, że przesusza skórę głowy. Poza tym co za dużo nowości to nie zdrowo na jeden raz (:

      Usuń
  4. Jantar <3 Garnier AiK <3 Same miłości moich włosów!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten żel do rąk i jest super. Nie widać różnicy między nim a Carexem a cena dużo niższa :) A ten żel z Oriflame już zamówiony mam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też czytałam, że cena niższa a jakość ta sama (: A o żelu z oriflame myślałam już dawno dawno temu ale nadal jakoś nie miałam okazji go zamówić

      Usuń
  6. ten pilnik ma rewelacyjną forme, nigdzie nie widzialam takiego w sklepach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że nawet nie wiem czy jest w tym katalogu ale mam nadzieję, że nadal jest w Avonie dostępny.

      Usuń
  7. ja też zaczynam się brać do roboty z moimi włosami.
    używam żelu z Oriflame tego zielonego i lubię!

    OdpowiedzUsuń
  8. Polecam Jantar, odżywki z Alterry i Joannę miód i cytryna ;) Też stosuję się do rad Anwen i próbuję coś zmienić na mej rudej głowie. Zamówiłam wreszcie wielki olej kokosowy, do którego się zbierałam ruski rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha ja mam podobnie z olejem, zresztą nadal go nie zamówiłam ale dniem zero jest 30 września bo wtedy zaczynam już tak w 100 procentach eksperymenty z dbaniem o włosy i inne rzeczy, ale do tego czasu muszę już mieć to wszystko zamówione :P Jantar myślę, że zostawię sobie na później, może grudzień. Gdzie kupowałaś olej?

      Usuń
  9. Olej kokosowy nadaje się do kuchni ALEEEE nie każdy. Ja swój kupiłam w sklepie ze zdrową żywnością, firmy Efavit - ten na pewno się nadaje. Niestety moje włosy go nie lubią ;P wolą makadamię i awokado.
    Muszę koniecznie pamiętać o zakupie żeli antybakteryjnych. Postawię na te z Bath & Body Works, bo z tego co widziałam są pachnące, a ja nie znoszę zapachu żelu antybakteryjnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olej kokosowy podobno nadaje się do mocno rozjaśnionych blond włosów a ja dokładnie takie mam, jeśli się nie sprawdzi przerzucę się na inne. Makadamia podobno też się sprawdza w takim zastosowaniu, a o konopnym myślałam bardziej pod katem cery.

      Usuń
    2. Ale nie zawsze, np BlondHairCare kokos puszył :) musisz obserwować, po prostu... Dlatego też polecam Ci ten olej Efavitu, jak Ci nie będzie pasował do włosów, to wykorzystasz w kuchni :D
      Na konopny do cery sama mam ochotę, ale w sumie trochę się obawiam zapchania i wysypu...

      Usuń
    3. Podobno konopny świetnie sobie radzi z trądzikiem,zaskórnikami i działa łagodząco więc o jakim wysypie mówisz? A oleje na pewno wypróbuję różne (:

      Usuń
    4. moja cera jest kapryśna - coś co zbiera świetne opinie, robi mi pobojowisko z twarzy... ;) z olejami w ogóle średnio się lubi, stąd moje obawy co do ewentualnego wysypu...

      Usuń
  10. Nawilżane chusteczki są prawie zawsze w mojej torebce, już praktycznie z przyzwyczajenia.. i często się przydają ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mamy podobne plany zakupowe odnośnie kosmetyków rosyjskich i jantaru :)

    OdpowiedzUsuń

...