Zdjęcia mix

Nadal nie rozgryzłam jak naprawić mój program graficzny więc zdjęć z tych wakacji póki co nie będzie, tymczasem foto-mix z ostatnich kilku lat (: Przeglądając stare zdjęcia miałam okazję przyjrzeć się metamorfozie jaką przeszły przez lata moje włosy. Teraz są krótkie, platynowy blond i nie wiem, w którą stronę iść dalej... 

Paryż przełom 2007/2008 

Praga 2007

Półwysep Synaj 2006


Praga 2007

Pierwsze zdjęcie zrobione moim Nikonem (:

Włochy 2008

Tunezja 2009

Paryż 


Poniżej zdjęcie super rewelacyjnego zastosowania czarnej tablicy. Pierwszy raz się z tym spotkałam i na pewno zagości w moim idealnym domu kiedy w końcu się go dorobię (:  



[1] 12 dróg do dobrego samopoczucia
[2] masaż twarzy znaleziony u http://azjatyckicukier.blogspot.com
[3] regeneracja włosów po wakacjach - przyda się i moim
[4] tort z pieluszek!
[5] przepis na szybkie i proste risotto


Share on Google Plus

About motocyklistka.eu

11 komentarze:

  1. Półwysep Synaj - WOW! Zdjęcie zapiera dech w piersiach!
    I dziękuję za umieszczenie mojego linku :):* Cieszę się, że przepis się spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia! :) masz mega oko, jako fotograf!

    OdpowiedzUsuń
  3. Platynowy blond? A ja wciąż myślę o Tobie jako o czerwonowłosej. Dobrze, że napisałaś :)
    To zdjęcie z dzieciaczkiem z Pragi jest nieziemskie!

    OdpowiedzUsuń
  4. zakochałam się w tych zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia, na prawdę.
    i Paryż, cudowny Paryż. cały świat jest taki zachwycający

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniały mix zdjęciowy, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urzekły mnie Twoje zdjęcia! Zwłaszcza Paryż, coś niezwykłego.

    OdpowiedzUsuń

...