Motocyklowe pomysły na prezenty

Jeśli zastanawiałeś się jaki prezent dla motocyklisty wybrać to postaram się jakoś pomóc. Mikołajki już za nami ale pod choinką też każdy motocyklista chciałby znaleźć coś co w połowie drogi do nowego sezonu ukoiłoby skołatane, brakiem motocykla, nerwy. Sama mam swoją małą wishlistę jeśli chodzi o motocyklowe akcesoria ale po kolei.

Wydawnictwo BUR ROWER przygotowało świetną ofertę książek o tematyce motocyklowej w bardzo dobrych cenach. Kultowe pozycje z 50% zniżką są naprawdę warte uwagi a "Motocyklista Doskonały" nada się nie tylko dla starych wyjadaczy ale przede wszystkim dla początkujących i nawet tych tych, którzy dopiero marzą o posiadaniu swojego sprzęta. To taka swoista biblia motocyklistów, z której dowiedzieć się można wszystkiego o technice jazdy co może nam w przyszłości uratować życie. Kiedyś spotkałam się z opinią, że powinno się ją raz w roku przeczytać, żeby wiedzę teoretyczną odświeżyć. Sama czytałam ją dwa razy i chyba przed kolejnym sezonem do niej wrócę. Druga część tej legendarnej książki to "Droga do Mistrzostwa", z której można dowiedzieć się jeszcze więcej nie tylko o przeciwskręcie ale i o bardziej skomplikowanych manewrach. Poza tym "Przyspieszenie" czy "Strategie Uliczne" a dla mnie idealnym prezentem książkowym byłyby "Wyprawy Motocyklowe" i "Wyprawy motocyklowe. Techniki jazdy".



Zakupy można zrobić tutaj.

Jeśli chcemy podarować motocykliście coś bardziej praktycznego ale nadal za nieduże pieniądze to wszelkie kosmetyki pielęgnacyjne są mile widziane. Gotowe zestawy proponuje nam MOTUL a akurat ich produkty jakościowo są naprawdę dobre to osobiście z chęcią je polecę. Można też wziąć udział w konkursie sklepu Manetka i wygrać zestaw z MOTULa właśnie ale losowanie dopiero 30 grudnia więc to raczej opcja prezentowa na Trzech Króli. Oczywiście każdy kto dba o swój motocykl większość produktów tego typu będzie posiadał ale powiem szczerze  - jeśli jeździ się dużo to i dużo się zużywa. Dla mnie na pewno byłby to strzał w dziesiątkę. Warto sprawdzić tutaj


Na mojej liście zakupów jest bielizna termoaktywna i powiem szczerze jest to też całkiem niezły wybór aczkolwiek musimy oczywiście znać rozmiar osoby, której taki prezent chcemy sprawić (co chyba jest mocno oczywiste) i postarać się wybrać dobry jakościowo produkt. Budżetowo można niby sięgnąć po linię z LIDLA (Crivit) bo podobno jest całkiem niezła ale sama nigdy jej na sobie nie miałam więc tak naprawdę niewiele mogę powiedzieć i polecić też za bardzo w ciemno nie chcę. Jeśli natomiast szukacie czegoś 100% to przodującą firmą, moim zdaniem, jest Brubeck. Kolejna przydatna rzecz to oczywiście kominiarka.

A skoro już mowa o LIDLu to jeśli akurat na półki wjadą znowu produkty motocyklowe (lub samochodowe) to polecam prostownik, który do podładowania aku w motocyklu nada się idealnie a cena też nie odstrasza. Można też bez obaw kupić tam pas nerkowy, który w chłodne dni jest niezbędnym elementem odzienia. 

Kolejna na liście jest nawigacja, GPS jest na mojej liście "marzeń" ale nie wybrałam jeszcze tego jednego jedynego więc konkretów polecać nie będę. W moim przypadku zakup tego urządzenia wiązać się będzie z zamontowaniem gniazda zapalniczki  więc jeśli do sezonu 2016 tego nie ogarnę zamiast GPS zainwestuję w tankbag z mapnkiem. Zyskujemy dzięki temu nie tylko mapę ale i dodatkową przestrzeń do spakowania bagażu. O plusach i minusach nawigacji i map można poczytać na motovoyager.net

Jeśli chodzi o takie bardziej moje , osobiste typy to na pierwszy miejscu są podgrzewane manetki a na drugim ciuchy przeciwdeszczowe

Jeśli natomiast chcemy zaszaleć i kupić motocykliście coś droższego to na pewno ucieszy się z kamerki. GoPro to oczywiście najdroższy wybór ale ja sama korzystam z zamiennika XJ4000 i naprawdę jestem zadowolona a kiedy ją kupowałam to był to koszt chyba niecałych 500zł ze wszystkimi gadżetami, które swoją drogą też mogą być idealnym prezentem jeśli wiemy, że ktoś samą kamerkę posiada ale na przykład chciałby dodatkową kartę pamięci, uchwyt, ładowarkę czy dodatkowe baterie. 

Bardzo ucieszyłoby mnie gdyby ktoś zaproponował mi udział w szkoleniu - czy to z doskonalenia technik jazdy czy też dostałabym jeden dzień na torze w Poznaniu na Speed Day'u

Temat może mocno oklepany ale na czasie, u innych też możecie poszukać sugestii, na przykład motovoyager radzi co kupić a czego nie, na ścigaczu zeszłoroczne i IMO bardziej gadżeciarskie pomysły
Share on Google Plus

About motocyklistka.eu

0 komentarze:

Prześlij komentarz

...