Do przejrzenia

Kolejny bardzo intensywny weekend za mną, nadal niestety jestem chora a, że nie mogłam odpuścić sobie szkolenia, które organizował mój nowy pracodawca, myślę, że pewnie antybiotyk będę musiała jeść jeszcze tydzień :(

Nadchodzący tydzień też nie pozwoli mi odpocząć, cały czas staram się domykać zeległe sprawy z uczelnią i mam nadzieję, że mój pierwotny plan skończenia pracy magisterskiej do końca kwietnia jednak wypali.

Ale nie o tym będzie dzisiaj! Nie mam zbyt wielu linków w tym tygodniu ale same dobrze wyselekcjonowane :)




O tym, czego nie powinno się robić podczas rozjaśniania włosów [1]

Liberland czyli nowe państwo na Bałkanach [2]

Dziecięca radość a minimalizm [3]


Infografika ze skondensowaną wiedzą na temat fotografii - polecam [4]


O bardzo wyjątkowym blogerze kulinarnym [5]


Military Diet [6]

Jak byś współczesną damą [7]

Jak wkurwić Polaka [8]

I na koniec dwa blogi, które kiedyś regularnie czytałam a potem z różnych względów przestałam i teraz cieszę się, że na nowo miałam okazję je odkryć [9] i [10]
Share on Google Plus

About motocyklistka.eu

1 komentarze:

  1. Fajna ta dziecięca radość:) chyba dużo we mnie z dziecka;]
    Powodzenia z magisterką:)

    OdpowiedzUsuń

...