Popcorn Time

U mnie masakra, ostatnie dwa tygodnie wycięte z życiorysu - tyle pracy, obowiązków, do tego jakaś cały czas chora chodzę, męczy mnie kaszel, bolą mięśnie i stawy. Jakieś paskudztwo chyba lata w powietrzu. Do tego jak widzę te wszystkie motocykle i sobie przypominam, że mój stoi w garażu z dziurą w oponie i złamanym podnóżkiem to aż mi się rzygać chce :)

W każdym razie staram się posuwać do przodu projekt:wiosna. Ciężko mi idzie ale do przodu, ale o tym postaram się napisać jutro.

Dzisiaj tylko króciutko o czymś naprawdę fajnym : Popcorn Time 
A cóż to takiego? Aplikacja, która pozwala na streamowanie torrentów. Co to oznacza dla zwykłego użytkownika? Tyle, że ściąga sobie przyjemną dla oka i łatwą w obsłudze aplikacji dzięki, której może oglądać wybrany przez siebie film "live", nie musi go ściągać, nie musi robić nic tylko wybiera co chce obejrzeć i klika play.

Mamy wyszukiwarkę, w której wpisujemy tytuł filmu a Popcorn Time przeszukuje dla nas sieć i wybiera najlepszego torrenta a potem umożliwia obejrzenie filmu w najlepszej dostępnej jakości. Jedyne czego potrzebujemy to dobre połączenie z netem. Mamy nawet napisy :)


A co dzisiaj wywołało uśmiech na mojej twarzy? Ulowy profil fejsbukowy - klik - pomieszka sobie w Meksyku bo nie spieszy się jej z wyjazdem stamtąd. <3
Share on Google Plus

About motocyklistka.eu

0 komentarze:

Prześlij komentarz

...