2013 two-wheeled adventure




To jest wstępna trasa naszej wyprawy motocyklowej, którą planowaliśmy na zeszły rok ale z różnych powodów została przeniesiona na ten. Wstępna bo "przelotowa", nie ma na niej jeszcze dodanych miejsc, na których nam zależy, właściwie to pokazuje tylko gdzie mniej więcej chcemy się udać. 

Najbardziej zależy nam na objechaniu Rumunii więc na pewno tam zrobimy więcej kilometrów niż to co pokazuje mapa, ja bym chciała do tego jeszcze trochę pojeździć po Serbii, wpaść do Macedonii, może Albanii i Czarnogóry, albo Mołdawia + Odessa? Za to w ogóle nie mam jakoś ochoty jechać do Chorwacji, Węgry to też nie mój priorytet. 

Mam nadzieję, że w tym roku uda nam się zrealizować ten plan ale nie ma co ukrywać - będzie od nas wymagał bardzo dużego nakładu finansowego i nie chodzi mi o samą podróż (koszt benzyny) ale o przygotowania do niej. Jestem dobrej myśli, jeśli takiej trasy nie zrealizujemy to na pewno zrobimy mniejszą. 


Share on Google Plus

About motocyklistka.eu

2 komentarze:

  1. Na studiach przejechałam przejechałam nieco mniejsze kółko (Ukraina, Węgry, Rumunia, Bułgaria, Słowacja) i najlepiej wspominam Bułgarię (a najgorzej Rumunię). Kiedy wyruszacie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, właśnie problem polega na tym, że nie wiemy jeszcze czy uda nam się finansowo podołać tej wyprawie, bo nie chodzi o samą podróż ale o to, że chcemy pojechać koniecznie na motocyklach, a w Rumunii są przepiękne trasy. Jeśli nie wyruszymy w tak długą podróż to na pewno zdecydujemy się na krótszą.

      Usuń

...