Weekendowy przegląd internetowy vol. 18

Właściwie tytuł powinien brzmieć trochę inaczej - prawie coweekendowy przegląd internetowy - bo ostatnie dwa tygodnie odrobinę zaniedbałam to miejsce ze względu na natłok innych obowiązków :)

MOTOCYKLOWO
1. Niezwykła relacja z niezwykłej podróży - Aneta Broda i jej motocyklowe Afryki zdobywanie

Źródło: http://www.motocaina.pl/
2. Jeśli chcecie by ktoś pomógł wam przy pierwszych motocyklowych podróżach możecie wziąć przykład z Anety, która skorzystała z usług podrozemotocyklowe.com (już kiedyś o nich pisałam) albo też zgłosić się do www.advpoland.pl. Osobiście nie korzystałam ale myślę, że jest to naprawdę świetna opcja.

3. Dla motocyklistek, które chcą w babskim gronie zdobyć Himalaje - oczywiście na dwóch kołach tylkodlaorlic.pl

4. Z fajnych inicjatyw -www.motopomocni.pl - warto doczytać szczegóły, ja niestety przegapiłam szkolenie w Katowicach ale jeszcze kilka miast pozostało


5. A ponieważ sezon powoli się zbliża warto zajrzeć do mojego kalendarza i szykować się na Pożegnanie Burej Suki Zimy 19 marca


NIEMOTOCYKLOWO
1. Mazaki, które pozwolą "schwytać" wszystkie kolory z otaczającego nas świata i przenieść je do dowolnego programu graficznego dzięki sensorowi RGB, Poza tym możemy oczywiście nimi rysować i szkicować nie tylko na papierze ale też na tablecie - scribble pen!


2. Niemotocyklowo ale motoryzacyjnie - turbo babcia  

3. Przezajebista inicjatywa ! [klik]

4. Jeśli nie wierzysz, że jesteś piękna i wyjątkowa zgłoś się do Mo - klik

5. Jesteś kobietą, lubisz motoryzację i szukasz sposobu na spędzenie Dnia Kobiet - motocaina.pl przygotowała zestawienie propozycji właśnie dla Ciebie

Źródło: motocaina.pl


Share on Google Plus

About motocyklistka.eu

0 komentarze:

Prześlij komentarz

...