Wtorkowe przyjemności

Dziś tylko coś dla oka i ucha - koniecznie klikać w zdjęcia !


Uwielbiam ! Mogłabym na nią patrzeć cały czas!
 


Będąc tu trafiłam tu i teraz chcę to:



Opcja b - nauczę się robić na drutach. Hmm...

Księgarnia znak ma kolejną promocję, ja z tamtej nie skorzystałam bo rozpowiedziałam wszystkim w rodzinie i okolicy jakie książki chcę na Święta i muszę się najpierw dowiedzieć czy już czegoś mi nie kupili przypadkiem, jak się dowiem to...:


Szok tygodnia:



Znudziły mi się moje włosy w takim wydaniu, poza tym muszę je podciąć w tym tygodniu więc postanowiłam, że trochę zmienię "hairstlye". Święta się zbliżają, nie będę musiała chodzić do pracy więc jakiś nowy kolor by się przydał na odstresowanie chociaż do stycznia (: Szukając inspiracji...




Szukam też inspiracji na nową dziarę...




Ja tam lubię sobie pooglądać piękne panie także mam nadzieję, że umiliłam komuś wtorkowy wieczór (:




I w ogóle the best of the best <3


Zdjęcia nie są moją własnością

[1] Obama przyłapany na robieniu słiiit foci podczas pogrzebu Mandeli. Epic fail.
[2] o WYMIENNIKOWNI i nowym forum dla włosomaniaczek
[3] dzisiaj perełki tygodnia u happyholic.pl więc pierwszy mój link właśnie tam znaleziony - manifest Topły "jak kupować mniej", I like it!
[4] znowu znalezione u happyholic.pl, trochę na temat super hiper utalentowanego pana od Morgana Feemana

Share on Google Plus

About motocyklistka.eu

4 komentarze:

  1. łoooo chcę taką koszulkę!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. koszulka idealna dla mnie xD, mi się marzy tatuaż, ale odwagi brak :(

    OdpowiedzUsuń
  3. totalny fail z Obamą -_- i jeszcze ta mina Michelle.. hahah
    włosy, tatuaże, zmiany widzę, zmainy! baw się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziary <3
    haha, jaka wpadka z Obamą. mina jego żony bezcenna...

    OdpowiedzUsuń

...