Kurczak na szybko - ekspresowy i niskobudżetowy kurczak Tikka Masala

Kolejne danie z serii szybka kuchnia. Bierzemy kurczaka i kroimi na małe kawałki, do tego cebula. Jedno i drugie podsmażamy a potem dodajemy gotowy sos z Lidla, który jest super smaczny.

Ja podaję z ryżem curry, który robię tak:
1. Gotuję wodę
2. Ryż wrzucam na patelnię/płaski rondel? i zalewam wrzątkiem, do tego dodaję curry
3. Ryż gotuję aż wchłonie wodę, pod przykryciem, około 20 minut











[1znalezione u happyholic.pl, ale powiem szczerze chyba spróbuję w 2013 czegoś takiego


[2] zdjęcia dzieciaków z całego świata i ich sypialni
[3] nowe odkrycie blogowe
[4] znowu z perełek tygodnia od happyholic.pl, super niekończący się kalendarz <3
[5] foodpanda.pl - o dziwo jak wpisałam mój adres zamieszkania znalazło wokół mnie pełno restauracji, o których nigdy nie słyszałam. Chyba pora przetestować!
[6] inspirujące blogi, fajna lista chociaż znałam praktycznie wszystkie
[7] tego na przykład nie znałam a jest naprawdę fajny (:
[8] same pysznościiii
[9] zabieg rekonstrukcji włosów, dla mnie bomba
[10] prezenty z ziołowym zakątkiem! <3
[11] fantazje i od razu zyciejestpiekne
[12] pierniczki!!


Share on Google Plus

About motocyklistka.eu

8 komentarze:

  1. jak zwykle ogrom inspiracji!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż mi się zakładki nie mieszczą! Ale już zabieram się za odwiedzanie :) Kurczaka i curry bardzo lubie, spróbuję ten przepis, chociaż ze mnie marna kucharka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zjadłabym z chęcią takiego kurczaczka, mniam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ejjj, przedwczoraj jadłam to cudo, też zakupiliśmy kilka tych słoików, bo są naprawdę przyzwoite! Mój luby dodaje jakieś tam swoje przedziwne przyprawy, coś pozmienia i jest cudo. Najbardziej lubię, jak robi od A do Z własne sosy do indyjskich dań, ale te też są dobre :)
    Ruda

    OdpowiedzUsuń
  5. To coś dla mnie, nie lubię się przepracowywać w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O mój boże, gdybym to ja tak oszczędzała... Ile to bym mogła sobie nowych rzeczy kupić. O moj boże, tak bardzo nie potrafię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba warto w przyszłym roku spróbować, na początku będzie łatwo, odkładać 1zł, 2 czy 4 to nie problem. Najgorzej w grudniu bo trzeba ponad 200 dać do puszki a są święta to wiadomo, ale żeby mieć w niej potem 1300zł chyba warto (: dla harcodre'ów można odkładać przeliczenie dolarów na złotówki a nie 1:1 czyli w pierwszym tyg 3zł, w drugim 6 itd :P ale wtedy w grudniu 600 :D

      Usuń
  7. Już któryś raz dzisiaj widzę ten obrazek z odkładaniem pieniędzy. Fajny pomysł, ale u mnie średnio się sprawdzi, bo nie mam stałej pensji i raz mogę coś odłożyć, a raz nie :D

    OdpowiedzUsuń

...