Weekendowy przegląd internetowy vol. 23

MOTOCYKLOWO
1. Jeśli zwykła Hayabusa to dla Ciebie za mało na pewno ucieszy Cię zaprezentowana ostatnio Hayabusa Toxic Turbo

Źródło: http://www.scigacz.pl/
2. A skoro o Hayabusie to dla miłośników prędkości - 200mph w 6 sekund. Da się


3. Coraz bardziej precyzują się moje motocyklowe marzenia i plany odnośnie sprzętów, które chciałąbym posiadać w bliższej i dalszej przyszłości ale jednak decyzji ostatecznej jeszcze nie podjęłam dlatego z chęcią przeczytałam opinie po jeździe próbnej na BMW GS800 ale i tak w mojej klasyfikacji wygrywa i podejrzewam, że zawsze będzie wygrywać...

4. ... BMW GS1200R, przecież nie istnieje ładniejszy motocykl! I jest perspektywa, że uda mi się na nim jeździć bez konieczności przedłużania operacyjnie nóg - BMW proponuje wersję dla kobiet , która robi z tego potwora motocykl w zasięgu mojego wzrostu.

5. A na koniec poradnik bycia plecaczkiem... z przymrużeniem oka. Wersja dla dwóch pań, a w samym artykule odsyłacz do części pierwszej dotyczącej jazdy dwóch panów na jednym sprzęcie

NIEMOTOCYKLOWO
1. Szukasz inspiracji? Na pewno znajdziesz jej całą masę tutaj

2. Już za tydzień początek kolejnego sezonu Gry o Tro, jeśli zastanawiasz się kto w ogóle jest głównym bohaterem tego serialu może zainteresować Cię ten artykuł a jeśli nie możesz się doczekać nowego odcinka równie mocno jak ja to polecam zaspokoić ciekawość trailarem

Źródło: http://www.antyradio.pl/
3. Fajna sesja fotograficzna, która prezentuje uczestników po 1,2 i 3 lampach wina

4. A tutaj sesja dla miłośników zwierząt - fotografie, na których widać duszę czworonogów. Ja jestem pod wrażeniem!

5. Wracając do tematu podróży - NG po raz kolejny przychodzi z pomocą jeśli chodzi o planowanie wyjazdów i podsuwa zestawienie 15 wyjątkowych miejsc, o których najprawdopodobniej jeszcze nie słyszałeś.

Źródło: http://www.national-geographic.pl/


Share on Google Plus

About motocyklistka.eu

0 komentarze:

Prześlij komentarz

...