Weekendowy przegląd internetowy vol. 16

MOTOCYKLOWO

1. Blog o podróżach motocyklowych blog.podrozemotocyklowe.com - dawno nieaktualizowany ale wyprawy godne podziwu (i przejrzenia)

Źródło: http://blog.podrozemotocyklowe.com/
2. Jest kilka motocyklistek, które mnie inspirują - takie kobiety pistolety i jedną z nich jest Weronika Kwapisz - objechała Europę 125tką a potem samotnie Amerykę (19 728 km). Napisała też książkę pt. "Wszystko zaczyna się od marzeń. Zapiski z wyprawy motocyklowej" ale jeszcze jej nie dorwałam.

Źródło: http://ridingacross.com/
3. Kolejna fajna babeczka, która jeździ na moto to Asia czyli moto-globtroterka.blogspot.com - na jej bogu chwilowo nic się nie dzieję, ale zakładam, że już niebawem, jak tylko zacznie się sezon pojawią się nowe wpisy.

Źródło: http://moto-globtroterka.blogspot.com/
4. Niesamowita relacja z podróży po Półwyspie Arabskim zimą

5. Podlinkuję sama siebie ale od piątku na blogu dostępny jest kalendarz zlotowo-rajdowy na 2016 - niektórych dat jeszcze nie ogłoszono ale jest też kilka imprez, o których zapewne nie wiem więc czekam na wszelkie sugestie





NIEMOTOCYKLOWO

1. 66 RZECZY, KTÓRE MOŻESZ ZROBIĆ DLA SIEBIE. DZISIAJ u Mo

Źródło: mobloguje.pl
2. Nie wiem czemu ja na to nigdy nie wpadłam - jakidrink.pl  (a tak BTW niedługo na blogu nowa seria, tym razem alkohole czyli moje hobby (jakkolwiek to brzmi))

3. Ostatnio gdzieś natknęłam się na wzmiankę o książkomacie - moim zdaniem świetny pomysł

4. Do tego hipnotyzujący pająk, który swoim tańcem próbuje wprowadzić w trans samicę.


5. I ostatnia pozycja to premiera tygodnia a już 27 lutego kolejny koncert ;)



Share on Google Plus

About motocyklistka.eu

2 komentarze:

  1. Podziwiam ludzi jezdzacycyh na motorze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mi miło, że poleciłaś mój tekst. I w ogóle podoba mi się, że się tak mocno nakierunkowałaś na te motocyklowe klimaty!

    OdpowiedzUsuń

...