[KORFU - WŁOCHY - POLSKA] szacowane 2700 km

Po naprawdę wielu dniach zastanawiania się podjęłam decyzję, że wracam przez Włochy. Pomimo wielkiej miłości, którą darzę Bałkany podjęłam decyzję, że zagrożenie jest zbyt duże i wybrałam odrobinę bezpieczniejszą opcję - w końcu południowe Włochy też nie należą do najprzyjemniejszych miejsc na świecie.
Trasa będzie miała w sumie ok 2700km, wstępnie przebiegać ma tak:

1. Korfu - Brindisi - Neapol + Pompeje (300km morzem, 370km lądem)
2. Neapol - Rzym - Siena (Toskania) (250km +250km)
3. Siena - Florencja ( *- Piza -*)Werona (300km + 154 km + 453 km)
4. Werona - Triest - Lublana (269km + 100km)
5. Lublana - Zabrze (750 km)

Teraz pozostaje mi rozejrzeć się po couchsurfingu i znaleźć kogoś kto być może zechciał pokazać mi Rzym w pigułce i ekspresowym tempie, Florencję i Weronę pewnie przejadę i tyle, ale najbardziej zależy mi, żeby zwiedzić Neapol (Pompeje!), Rzym i Lublanę. Przede mną przecież jeszcze wiele podróży i na pewno pozostałe miasta w końcu trafią na moją listę :)


Share on Google Plus

About motocyklistka.eu

0 komentarze:

Prześlij komentarz

...